FitBike Airbike - The Beast - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de FitBike Airbike - The Beast op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

N. Kos. 29-12-2022

Op eigen niveau fitter worden!

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

De Fitbike wordt hier thuis dagelijks gebruikt (door mij en anderen). Was makkelijk in elkaar te zetten, heeft een duidelijke handleiding en interface met veel trainingsopties. De zitting is verstelbaar in hoogte, maar kan niet naar voren/achteren worden geschoven. Hoe hoger, hoe verder het zadel naar achteren staat. De weerstand bepaal je zelf door je eigen intensiteit, oftewel: altijd fit worden op jouw niveau! Deze fiets maakt mijn workouts compleet!

Pluspunten

• Veel trainingsopties
  • Zadel kan omhoog/omlaag
  • Twee verschillende handgrepen
  • Ruststeuntjes voor de voeten
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zadel kan niet naar voren/achteren

Kima van der Meer 21-12-2022

FitBike The Beast Effectief & Degelijk Trainingsapparaat

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

Ik heb een airbike gekozen i.p.v. een hometrainer omdat de tweede alleen het onderlichaam traint en de eerste zowel het bovenlichaam als het onderlichaam. De airbike maakt de workout dus efficienter. Na afloop ben ik uitgeput, meer dan na een workout op de hometrainer. De extra zware inspanning levert wel op: ik merk dat mijn conditie verbetert door het trainen op de airbike. Het tempo van mijn hardlopen is bijvoorbeeld omhoog gegaan. De FitBike Beast is bijzonder degelijk gebouwd. Hij is zwaar, wat betekent veel metaal, dat de stevigheid ten goede komt. Gezien de grote krachten die op een airbike worden uitgeoefend en de daaruit voortvloeiende slijtage is degelijkheid voor mij het belangrijkste aanschaf-criterium. De FitBike Beast voldoet wat dit betreft geheel aan de verwachtingen. Het enige min-punt vind ik het zadel: het zit niet stevig vast (er zit zijwaartse speling in de constructie) en hij kan niet ver genoeg naar voren worden gesteld (wat nadelig is voor een klein persoon, zoals ik). Het apparaat is duur, maar z'n prijs wel waard.

Pluspunten

• Degelijkheid is top
  • Efficiente & effectieve training
  • Fijne, adequate & eenvoudige display

Minpunten

• Zadel-constructie niet goed gefixeerd
  • Zadel kan niet ver genoeg naar voren
  • Display alleen calorieen, geen kilo-joules

i***@s*************************** 20-12-2022

bevalt erg goed

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

je traint je hele lichaam met deze bike, je kan kapot gaan zover je zelf wilt, goed voor conditie, je spieren sterker maken, kortom...goed voor geest en lichaam

Allrounder 20-12-2022

Allrounder

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

The Beast is een degelijk product dat ervoor zorgt dat je in een korte tijd weer een goede conditie krijgt, vet verbrandt en een leuke workout achter de rug heb in een korte tijd. Geen uren cardio, hoewel dit ook wel kan met dit apparaat. Maar zeer geschikt voor korte intense workouts. De Beast wint altijd ;-)

Pluspunten

• afwerking
  • geen kettinggeluid ivm v-snaar
  • Prijs kwaliteit verhouding is in orde

Minpunten

• Je bent kapot na een training ;-)

The Be(a)st 19-12-2022
Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

Geweldig apparaat in onze sportschool.
Lekkere workout en iedereen kan m gebruiken, jong en ouder, zwaar of lichter.
Stevig toestel en makkelijk te bedienen.
Ook makkelijk in elkaar te zetten,
Tot nu toe alleen nog maar positieve reacties gehad.

B. 19-12-2022

Top apparaat

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

Omdat hardlopen voor mij niet.meer gaat heb ik deze airbike gekocht. Man wat een topding is dit. 10 minuten trainen, helemaal kapot echt superlekker. Ik train om de dag en dat is heel fijn dan blijft de spierpijn te doen. Je kan het zo zwaar maken als je wilt. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Robuust
  • Handig in gebruik
  • Complete training

s*****************@g******** 19-12-2022

FitBike Airbike- The Beast… en dat is hij!

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

FitBike Airbike - The Beast… hij doet zijn naam eer aan. Het is een erg fijn apparaat om mee te trainen. Zelf ben ik geen fanatieke sporter, maar mede door de Airbike is het me gelukt om in 6 maanden ruim 16 kg/ 4 kledingmaten af te vallen. Het fijne voor mij is dat je thuis binnen een half uur/ 45 minuten een complete workout hebt gedaan. Mijn man is sportief gezien het tegenovergestelde van mij, wel een fanatieke sporter. Ook hij is super positief over de Airbike. Hij doet meerdere HIT workouts en duurtrainingen per week op de Airbike. Hij is wat aan de prijs, maar het zeker waard!

m******@b*********** 24-10-2022

SUPER!!

Geschreven voor: FitBike Airbike - The Beast

super bike! heel erg sterk en je traint er van alles mee! volledige body wordt sterker. Aanrader voor iedereen die thuis wilt blijven sporten. KOOP HEM!! je gaat er zeker van genieten! Apparaat is super makkelijk in elkaar te zetten, prima handleiding bij. heel erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• neemt weinig ruimte in
  • je traint al je spieren
  • makkelijk in elkaar te zetten